CEWE našlo moderní náhradu za klasickou kantýnu díky Eat Smart


Po 15 letech s klasickou firemní kantýnou chtěla pražská centrála společnosti CEWE, kterou si většina spojuje především s tiskem fotografií a fotodárky, změnu. Zaměstnancům nevyhovovalo, že musejí sdílet jídelnu s externími strávníky, a ani nabídka jídel nebyla podle jejich představ. CEWE se proto rozhodlo vyzkoušet chytré řešení firemního stravování Eat Smart.V holdingu HOPI, který sídlí v Modleticích u Prahy, dlouhodobě řešili, jak zjednodušit každodenní stravování zaměstnanců. Chyběla pohodlná možnost kvalitního jídla přímo na pracovišti. Většina lidí si nosila jídlo z domova nebo musela během dne odcházet do okolních restaurací. To znamenalo zbytečnou ztrátu času, narušení pracovního rytmu i menší komfort.
„Dlouhá léta jsme fungovali s klasickou kantýnou. Časem ale začalo být zřejmé, že tenhle model už nám úplně nevyhovuje. Prostor sdílený s návštěvníky zvenku nebyl pro náš tým ideální a ani nabídka jídel se vždy netrefila do našich představ. Eat Smart nás zaujal hned na první pohled – moderní, chytrý a zdravý přístup ke stravování pro zaměstnance. Po osobním představení a ochutnávce už jsme neměli pochybnosti. Bylo jasné, že do toho jdeme.“


Instalace proběhla hladce – stačilo najít vhodné místo a zapojit lednici do zásuvky.
„Oceňujeme i přístup týmu z Eat Smart – jsou spolehliví, vstřícní a umí rychle reagovat. Zkrátka ideální parťáci pro každodenní provoz.“
Reakce zaměstnanců byla více než pozitivní.
„Byli zvědaví, stále zkoušejí nové chutě a oceňují, že mají kdykoli po ruce rychlé, ale zdravé jídlo.“
Z pohledu firmy přineslo řešení i praktické výhody – odpadla starost o provoz kantýny, snížily se náklady a celý systém je výrazně jednodušší na správu.
„Navíc zapadá do našeho benefitního programu – podporuje zdravý životní styl, duševní pohodu, přirozený pohyb a vyváženou stravu.“
Ivana Bělková, HR manažerka, CEWE
CEWE je německá společnost s 40 pobočkami v ČR a centrálou a výrobou v Praze na Chodově. Je světovým lídrem ve výrobě fotoknih, které si zákazníci mohou vytvořit a objednat prostřednictvím jejího softwaru a aplikací, nebo přímo online.
Co byste vzkázali jiným firmám, které řeší podobnou situaci?
"Jděte do toho"

"Eat Smart je pro nás moderním konceptem firemního stravování. Po tom, co jsme měli možnost vidět vše "naživo" a ochutnat, byli jsme rozhodnuti."